Màrqueting 2.0 a través de les xarxes socials

Aquest curs de 30 hores està enfocat a conèixer eines útils perquè les empreses creïn valor de marca en relació als seus clients. Va adreçat a població adulta en general, ja familiaritzada amb les TIC a un nivell inicial; no cal que tinguin experiència en cursos e-learning.

 

Objectius d'aprenentatge

  • Formular estratègies de màrqueting online, coherents i aplicables a la situació de la seva empresa.
  • Adquisició de coneixements de Màrqueting i Xarxes Socials.
  • Conèixer el Paper del Social Media Manager.
  • Conèixer les principals i més actuals estratègies de Màrqueting en Xarxes Socials i dispositius mòbils.
  • Revisar i analitzar casos reals de grans empreses i PIMES.

Continguts

Mòdul 1 – Introducció al Màrqueting Digital
  • Les principals xarxes socials
  • Màrqueting en Xarxes Socials (Social Mitja Màrqueting)
  • Social Mitjana Manager i Community Manager
  • PIMES i Màrqueting en Xarxes Socials
Mòdul 2 – Recerca de Mercats en Xarxes Socials
  • Recerca de la Reputació Online
  • Recerca de Tendències: Coolhunting Digital
  • Recerca de Resultats: Analítica Web
Mòdul 3 – Perfils d'empresa en xarxes socials
  • Usabilitat Web
  • Posicionament en cercadors SEO-SEM
Mòdul 4 – Publicitat i promocions online en Xarxes Socials
  • Boca-orella: Màrqueting viral
  • Boca-orella: Blog màrqueting
  • Màrqueting de continguts
Mòdul 5 – Màrqueting en dispositius mòbils
  • SMS Màrqueting
  • Geolocalización
  • Màrqueting i APPS
Mòdul 6 – Cas pràctic
  • Desenvolupar una estratègia de màrqueting aplicable a la seva àrea d’actuació.