Màrqueting 2.0 a través de les xarxes socials
Aquest curs de 30 hores està enfocat a conèixer eines útils perquè les empreses creïn valor de marca en relació als seus clients. Va adreçat a població adulta en general, ja familiaritzada amb les TIC a un nivell inicial; no cal que tinguin experiència en cursos e-learning.
Objectius d'aprenentatge
- Formular estratègies de màrqueting online, coherents i aplicables a la situació de la seva empresa.
- Adquisició de coneixements de Màrqueting i Xarxes Socials.
- Conèixer el Paper del Social Media Manager.
- Conèixer les principals i més actuals estratègies de Màrqueting en Xarxes Socials i dispositius mòbils.
- Revisar i analitzar casos reals de grans empreses i PIMES.
Continguts
Mòdul 1 – Introducció al Màrqueting Digital |
|
Mòdul 2 – Recerca de Mercats en Xarxes Socials |
|
Mòdul 3 – Perfils d'empresa en xarxes socials |
|
Mòdul 4 – Publicitat i promocions online en Xarxes Socials |
|
Mòdul 5 – Màrqueting en dispositius mòbils |
|
Mòdul 6 – Cas pràctic |
|