Sistemes de comunicació
Organització interna
La responsable del projecte és la directora i responsable d’R+D, que s’encarrega d’establir la planificació del projecte en base a l’informe de diagnòstic inicial de l’Account Manager. Alhora, coordina i supervisa les diferents àrees que intervenen en les diferents fases del projecte. A més a més, realitza la presentació i l’avaluació del producte amb el client. Els responsables de cada procés reporten directament a Direcció, que els supervisa i aprova abans de presentar el producte acabat al client.
El desenvolupador moodle i analista programador realitza la programació de la plataforma basant-se en els requeriments del client i les especificacions de la dissenyadora tecnopedagògica i amb la col·laboració de la dissenyadora gràfica. El desenvolupament dels materials el realitzen col·laborativament la dissenyadora tecnopedagògica amb els tutors o consultors especialistes de cadascuna de les matèries de què es demanda formació.
Es treballa a partir d’un sistema de projectes amb breafings diaris que permeten conèixer, de forma breu, l’estat de cadascun dels processos, detectar incidències i implantar les solucions preventives o correctives de cada fase. En base a la planificació establerta per direcció es realitzen les reunions operatives necessàries entre els diferents membres de l’equip que han de treballar conjuntament en cada procés concret.
Relació amb el client
La directora i responsable d’R+D realitza la presentació oficial del projecte, i és l’encarregada de l’arrencada oficial de la plataforma a més de presentar i monitoritzar l’informe final d’avaluació i millora continua del producte.
L’interlocutor habitual amb el client és l’Account Manager que, a més, també és el Moodle Coach; és el professional encarregat d’acompanyar al client durant tot el procés, des dels contactes inicials, durant la implantació de la solució tecnològica i les activitats formatives i en el procés d’avaluació i millora del producte, tant a nivell tècnic com educatiu. La resta de personal i col·laboradors d’ELEXPERIENCES tenen un contacte indirecte i discontinu amb el client en funció de la fase en què es trobi el projecte.